Kiertotaloudesta puhutaan paljon, mutta kuluttajille aihe on yhä tuntematon. Kinkkutemppu-kampanja kutsui Suomen kinkunpaistajat kierrättämään joulukinkkunsa paistinrasvat uusiutuvaksi dieseliksi. Samalla ratkaisimme toisen ongelman: kierrätetty kinkun paistinrasva ei tukkisi viemäreitä joulunaikaan. Kinkkutemppuun osallistui huikeat 145 000 suomalaista kotitaloutta. Tuloksena oli muutakin kuin kasapäin medianäkyvyyttä ja tietoa kiertotalouden mahdollisuuksista: suomalaisten lahjoittamasta paistinrasvasta valmistettavalla uusiutuvalla dieselillä voisi ajaa 14 kertaa maapallon ympäri.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Account director
Projektijohtaja / Project Manager
Planner
Copywriter
Kirjoittaja / Writer
Animaattori / Animator
Ääni / Sound
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer