Kampanja kertoo McDonald'sin hampurilaispihvien – ja välillisesti myös muiden raaka-aineiden – korkeasta laadusta. Pihvit ovat tasan sataprosenttista naudanlihaa, mutta kampanjassa sataprosenttisuus tarkoittaa myös asennetta, jolla asiat viedään tinkimättömästi loppuun saakka. Sen sijaan että esittelisimme lähikuvaa laadukkaasta naudanlihasta, lähestymme kohderyhmää toisesta kulmasta. Sataprosenttisuusviesti kerrotaan neljän kaveruksen kautta, joista yksi sattuu olemaan karhu. Kombinaatio on omiaan saamaan viestille korkean huomioarvon, mutta vahvistaa samalla kampanjan tärkeintä tavoitetta, McDonald'sin laatumielikuvaa. Kampanjassa on TV:n lisäksi vahva painotus verkossa ja sosiaalisessa mediassa: YouTube-videot taustoittavat karhun ja kaveriporukan elämää, mcdonalds.fi-sivun alla oleva Facebook-prosenttitoiminto takaa viestin leviämisen kaverilta kaverille. Ulko- ja verkkomainonnan tehtävänä on herättää huomiota ja ohjata kuluttajat kampanjasivulle.
Tilaaja
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Valokuvat / Photographs