Bob Helsinki Pop-up oli Bob Helsingin ideoima markkinointitapahtuma, jolla haluttiin kasvattaa mainostoimiston tunnettuutta sekä kumota ennakkoluuloja glamourin täyttämästä mainostoimistotyöstä. Koska markkinointi on keskeinen osa populaarikulttuuria, Pop-up toimisto avattiin Helsingin juhlaviikkojen yhteydessä, aikana jolloin keskusta täyttyy kulttuurista kiinnostuneista ihmisistä. Bob Helsingin Pop-up –toimisto oli ensimmäinen laatuaan Suomessa. Se sijaitsi fyysisesti Lasipalatsin Akkuna-tilassa, Forumia vastapäätä. Akkuna-tilan lisäksi Pop-up -toimisto oli läsnä sähköisessä mediassa: Bobin blogissa ja Facebookissa. Pop-up noteerattiin myös alan lehdissä kuluvan viikon aikana. Bob on aina uskonut siihen että asioita voi tehdä toisin kuin on totuttu. Pop-up toimisto oli tämän ajatuksen yksi ilmentymä. Ohikulkijat saattoivat tulla seuraamaan, miten kampanjan suunnittelu käynnistyy asiakkaan toimeksiannosta aina valmiin kampanjakokonaisuuden esittelyyn.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Valokuvat / Photographs
Repro / Reproduction
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by