Saunalahti uudelleenpositioitiin 2008 kampanjateemalla "Mistä näitä senttejä oikein tulee?". Nyt, uuden konseptin kynnyksellä haluttiin kertoa, mistä niitä senttejä oikein tulikaan. Lähtötilanne oli haastava: Facebook-fanimäärä 1150 eikä mielikuvaa yrityksestä sosiaalisen median toimijana ollut. Haluttiin kerralla lanseerata Saunalahti sosiaaliseen mediaan ja saada fanimäärään merkittävä parannus. Suunniteltiin monimediallinen kilpailu, joka huipentui TV-mainoksessa annettuun finaalitehtävään. Nopein ratkaisija voitti miljoona senttiä. Fanimäärä nousi 31 741:een.
Tilaaja
Copywriter
Art Director
Planner
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Projektinjohto / Project Management
Tuotantoyhtiö / Production House
Mediatoimisto / Media Agency
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative