Kuvaus: Teimme Kenon pelaamisesta hauskaa ja helppoa. Niin helppoa että ensikertalainenkin osaa ja niin hauskaa että kokeneempikin innostuu. Haaste: Kenoa pelaamattomien mielissä se on liian tekninen ja monimutkainen. Jotta saisimme heidät tarttumaan Kenoon, niin oli tehtävä jotain joka ilmentää Kenon hauskuutta ja helppoutta. Ratkaisu: Työpäivän lomassa aikaa on mukava tappaa vaikkapa verkon ilmaispelien parissa. Päivän piristykseksi toimmekin Kenon nimissä mainospaikoille pari peliklassikkoa, Arkanoidin ja Matopelin. Näiden kaikkien tuntemien ja osaamien pelien pelaamisen ohella Keno-rivi syntyy sivutuotteena hauskasti ja se on helposti jätettävissä veikkauksen pelipalveluun. Nämä banneriratkaisut siis tekevät todeksi Kenon hauskuuden ja helppouden. Tulokset: Matopelin nähneistä 15 % tutustui peliin ja käytti siinä aikaa 6 sekuntia. Arkanoidin nähneistä 15 % tutustui peliin ja käytti siinä aikaa 7 sekuntia.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Copywriter
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Creative Director
Projektinjohto / Project Management
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by