Arkisto

KOFF Retro 6-pack ja -pullo

2009 Vuosikirjatyö, Tunnus, logo, liikemerkki

Keskioluen vapautuksen 40-vuotisjuhlavuoden kunniaksi KOFFin kolmonen puettiin jälleen vuoden 1969 asuun. Kampanjan tavoitteena on nostaa mieliin mukavia oluthetkiä ja korostaa KOFFin suomalaista taustaa. 60-luvun voimakkaan yksinkertainen grafiikka sovitettiin hienovaraisesti nykyaikaan ja tunnistettavaa "kolmosta" nostettiin esiin. 6-packit muodostavat myymälässä erottuvaa ja jatkuvaa graafista pintaa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

KOFF

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Suunnittelutoimisto Amerikka Oy

Art Director

Teemu Nojonen

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Harri Rantala

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Riikka Salokannel, Jori Manninen, Kirsi Räikkönen

Copywriter

Risto Vaissi, Anna-Maria Balk-Vuohelainen

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Suunnittelutoimisto Amerikka Oy

Art Director

Teemu Nojonen

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Harri Rantala

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Riikka Salokannel, Jori Manninen, Kirsi Räikkönen

Copywriter

Risto Vaissi, Anna-Maria Balk-Vuohelainen