Suomalaisen Kirjakaupan menestyksekäs historia ulottuu vuoteen 1912. Tehtävämme oli viedä konsepti selkeästi uudelle tasolle sekä toiminnallisesti että visuaalisesti. Tavoitteena oli emotionaalisesti aikaisempaa puhuttelevampi, virikkeellisempi ja elämyksellisempi konsepti, joka voidaan toteuttaa kaikissa myyntikanavissa. Kokonaisuus, jonka kohderyhmä eli kaikki suomalaiset voivat tuntea omakseen. Kaupallisesti menestyvä uudistus, joka näkyy kävijämäärän, keskiostoksen ja myynnin kasvuna.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Senior Designer
Designer
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Kuvittaja / Illustrator