Raikas valkoinen maito piirtää tutun nimen siniselle lehdelle. Tunnuksen muoto ja väri viittaavat puhtaaseen suomalaiseen luontoon ja Valion historiaan. Terveellisyys ja nautinto on yhdistelmä, josta Valion tuotteet on aina tunnettu. Tavoitteena oli uudistaa Valion tunnus niin, että se viestisi paremmin brändin ydintä, hyvää makua ja nautintoa, säilyttäen Valioon liitettävät ominaisuudet: sinivalkoisuuden, puhtauden, aitouden ja luotettavuuden.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Planner
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuotantoyhtiö / Production House