Arkisto

Minna Parikka

2013 Hopeahuippu, Visuaalinen identiteetti

Minna Parikan brändi täyttää kymmenen vuotta. Suunnittelun lähtökohtana oli luoda ilme, joka joustaa Minna Parikan räiskyvän persoonan ja mallistojen mukaan. Uusi visuaalinen identiteetti toimii graafisena alustana mielikuvituksellisille tuotteille, antaen niille pääroolin. Graafinen ohjeisto koostuu logosta sekä vaatimukseseta toteuttaa asioita värikkäästi ja asenteella.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Minna Parikka

Mainostoimisto

Agency Leroy

Creative Director

Minna Parikka

Designer

Janne Hänninen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Joanna Laajisto

Creative Director

Minna Parikka

Designer

Janne Hänninen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Joanna Laajisto