Arkisto

Tilipäivä

2023 Hopeahuippu, Strategia

TILIPÄIVÄ sai nuoret innostumaan asiakasomistajuudesta ja ymmärtämään sen taloudelliset hyödyt ennen näkemättömällä tavalla. Jokainen Suomen 19.sta osuuskaupasta otti konseptin käyttöönsä - ja ässäläiset tekivät Tilipäivästä ilmiön, joka lopulta siivitti koko S-ryhmän brändin historialliseen nousukiitoon.

TILIPÄIVÄ made young people excited about co-op membership and understand its financial benefits in a way never seen before. Every one of S Group's 19 regional cooperatives adopted the concept - and the employees of S Group made TILIPÄIVÄ into a phenomenon that eventually took the entire S Group brand to a historic rise.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

S-ryhmä

Mainostoimisto

Bob the Robot

Executive Creative Director

Toni Tiusanen

Creative Director

Tuukka Paikkari

Copywriter

Reetta Wallén

Art Director

Hermanni Kanerva

Account Director

Sebastian Örn

Projektijohtaja / Project Director

Jenny Lundqvist

Tuottaja / Producer

Imppu Tiirikainen (Mjölk) Niklas Nordling (Pictures Helsinki) Katariina Lehtonen (Pictures Helsinki, Vastaava tuottaja)

Ohjaaja / Director

Osmo Walden (Mjölk) Miikka Lommi

Ääni / Sound

Timo Anttila (Humina)

Motion Designer

Joel Wirén ja Okko Käyhkö (Pictures Helsinki)

Designer

Samy Wilkman

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Iiris Kukkonen ja Iia Meriläinen

Kuvaaja / Cinematographer

Kim Koponen

Leikkaaja / Editor

Julius Greis

Mediatoimisto / Media Agency

Päivi Arffman-Koskinen, Anna Hirvonen, Marika Keski-Vaakkuri ja Mari Ahti (OMD Finland)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Niina Käkelä, Meri Kojonen, Satu Wager, Anni Vanamo, Krista Pihljherta, Mikko Kuivalainen, Tiina Nurmi, Heini Dahsltröm, Eeva Uoti, Rosa Mähönen, Niko Korkalainen, Juuso Kalliala, Oskar Sjöman ja Pasi Ruuskanen