S-marketin Elämä on ruokaa -konsepti on juurtunut parissa vuodessa suomalaisten mieliin vahvasti. Itsenäisyyspäivänä halusimme tuoda konseptiin uuden näkökulman ja kunnioittaa sotiemme veteraaneja. Annoimme veteraaneille oman puheenvuoron, jossa he kertoivat ruokaan liittyviä muistojaan sotavuosilta. Elämä on ruokaa – myös itsenäisyyspäivänä.
The S-market Elämä on ruokaa (Life is Food) concept has firmly taken root in the minds of Finns over the past few years. For Independence Day, we wanted to offer a new perspective within the concept and honor the veterans of our wars. We gave veterans a voice, allowing them to share their food-related memories from the wartime years. Life is Food – even on Independence Day.
Tilaaja
Mainostoimisto
Marketing Director
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mediatoimisto / Media Agency
Copywriter
AD
Creative Lead
Markkinointipäällikkö
Team Lead
Tuottaja / Producer
Ääni / Sound