Arkisto

Komero

2022 Kultahuippu, Pakkaukset

Suomalainen Menestysresepti 2021 -kilpailusta kriittisen potkun saanut, terveellisiä valmisaterioita tekevä Komero heräsi siihen, että yrityksen brändi ei vastannut kilpailun tuoman käännekohdan jälkeisiä kunnianhimoisia tavoitteita. Visioissa oli uusi brändi, joka mahdollistaisi kunnianhimoisen terveys- ja ympäristövallankumouksen helpomman ja paremman ruoan parissa. Werkligin kanssa luodun ratkaisun ytimessä on strategiavaiheen tuloksena syntynyt uusi positiointi: Komero on ateriakiihdyttämö, joka ravitsee arjen nälkäisiä suorittajia, aikaa, ympäristöä ja sydäntä säästäen. Komerolle määritetyt arvot viitoittivat, miltä tuore brändi kuulostaa ja näyttää: Komerolla toimitaan aina tavalla, joka on välittävä, kehittyvä ja sukkela. Komeron logon kirjaimet on "pinottu" ruokainnovaatioita ja kokkausintohimoa pursuavaan komeroon.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Komerofood Oy

Mainostoimisto

Werklig

Lead Designer

Juuso Siltanen, Jan Rudkiewicz

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Liisa Puolakka

Strategi / Strategist

Janne Kaitala

Account Director

Isabella Ekström

Animaattori / Animator

Anni Koskimies, Timo Bontenbal

Valokuvat / Photographs

Anni Koskimies

Lead Designer

Juuso Siltanen, Jan Rudkiewicz

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Liisa Puolakka

Strategi / Strategist

Janne Kaitala

Account Director

Isabella Ekström

Animaattori / Animator

Anni Koskimies, Timo Bontenbal

Valokuvat / Photographs

Anni Koskimies