Varjo on tullut tunnetuksi ammattilaiskäyttöön tarkoitetuista virtuaalilaseista, jotka saavat VR:n näyttämään ja tuntumaan yhtä aidolta kuin ympäröivä todellisuutemme. Kun tuli aika lanseerata Varjon VR-lasit kokonaan uudelle kohdeyleisölle, simulaatioharrastajille, Varjo sai koko teknologia-alan kuhisemaan viikkokausiksi. Varjo ja 20/20 loivat uusien Varjo Aero -lasien tuotevision pohjalta luovan kokonaisuuden, joka nostaa VR:n uusiin korkeuksiin. Onnistuneella teaser-kampanjalla, lanseeraustapahtumalla, mystisen modernilla visuaalisella identiteetillä ja tuotefilmillä, joka inspiroi sekä VR-harrastajia että -ammattilaisia, lanseeraus toivotti kaikki tervetulleiksi virtuaalitodellisuuden bisnesluokkaan. Lanseeraus rikkoi kaikki aiemmat ennätykset niin myynnin kuin mediahuomion osalta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Account Director
Valokuvat / Photographs
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Jälkituotanto / Post Production