Koronapandemian kurittama tapahtuma-ala oli jätetty selviytymään ilman toimintavalmiuksia ja tulevaisuuden näkymiä. #vuosihiljaisuutta oli neljän päivän pituinen kampanja, joka huipentui hiljaiseen hetkeen perjantaina 12.3.2021 klo 14.05. Kampanja yhdisti historiallisesti kaupalliset radiokanavat. Hiljaista hetkeä vietettiin noin 20 kanavalla, joista suurin osa oli valtakunnallisia. Kampanja kirvoitti 67 printti- ja digimediaosumaa, joiden potentiaalinen peitto oli lähes viisi miljoonaa. Aihetunnisteella #VuosiHiljaisuutta julkaistiin yli 3 000 julkista somepostausta, joiden tavoittavuus oli lähes 7 miljoonaa. Hiljaisen hetken Facebook-event keräsi lähes 10 000 osallistujaa ja tavoitti 300 000 ihmistä. Kampanja saatiin nostettua esiin myös eduskunnassa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Strategi / Strategist
Yhteisömanageri / Community Manager
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Art Director