Gigantin yritysmyynnille suunniteltu awareness-filmi “Freeze Frame” tarttuu etätyön kipukohtiin tuomalla etäpalavereiden haasteet oikeaan neuvotteluhuoneeseen. On olemassa erityisesti yksi glitch, joka ei ole ainoastaan kiusallinen vaan myös ratkiriemukas: freeze frame. Hetki, jolloin videosi jäätyy ja sekä näytät että kuulostat naurettavalta. Filmi keskittyy kaikille kohderyhmän edustajille tuttuun, päivittäiset etätyön haasteet kiteyttävään ilmiöön ja yhdistää sen Gigantin yritysasiakkailleen tarjoamiin ratkaisuihin. Filmikonsepti ponnistaa aidosta toimistohuumorista ja lisää siihen kierroksia hulvattoman huumorin keinoin – säilyen silti samaistuttavana yritysasiakkaille sekä relevanttina Gigantin B2B-liiketoiminnalle.
Tilaaja
Mainostoimisto
Executive Creative Director
Copywriter
Art Director
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuotantoyhtiö / Production House
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Valokuvat / Photographs
Mediatoimisto / Media Agency
Strategi / Strategist
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative