Markkinoilla olevat maalit ja niiden ostokokemus eivät vastaa tämän päivän kuluttajan vaatimuksia. Cover Story on syntynyt halusta muuttaa toimialaa ja tarjota kuluttajille parempi, kotimainen vaihtoehto. Cover Storylle seinien sävy on sisustuksen tärkein elementti. Muutosfilosofia perustuu ajatukseen maalaamisesta sisustamisena, ei remontoimisena. Sisustusagenda ja verkkokauppa ostokanavana yhdistyvät vastuullisuuden ytimeen – Cover Storyn identiteetti on minimalistinen, aikaa kestävä ja laadukas. Minimalismi kulkee maalipurkin sisällöstä tarvikkeisiin ja huoliteltuun paketointiin. Minimalistinen brändäyskietoutuu värien ympärille ja ilmentyy vastuullisissa materiaaliessa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvittaja / Illustrator
Kirjoittaja / Writer
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Valokuvat / Photographs
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative