Arkisto

WE SET THE BENCHMARK. AGAIN.

2019 Vuosikirjatyö, Ääni

Konecranes on suomalainen, teollisuusnosturien kehitystä määrittelevä suunnannäyttäjä, jonka innovaatioita muut alan firmat seuraavat, ja kopioivat. Konecranes Industrial Cranes julkaisi teollisuusnostureiden seuraavan sukupolven lanseeraamalla kolme uutta tuoteperhettä yhdessä rysäyksessä, ja me suunnittelimme lanseerauskokonaisuuden myyntimateriaaleista ja lanseeraustapahtumaan. Intensiivinen äänimaailma oli kokonaisuuden selkäranka. Uskollisena teollisuusympäristölle, luova idea oli: Keep it industrial. Idea oli siis ottaa teollisuushalliklubien immersiivinen, energinen ja vahvaan kokemukseen viritetty teollinen klubiäänimaisema ja tuoda se B2B-kontekstiin. Ääni suunniteltiin luomaan intensiivinen kokemus lanseeraustapahtumaan jokaisen tuotteen identiteetin mukaisesti.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

KONECRANES Industrial Cranes

Mainostoimisto

SEK

Account Director

Teija Laine

Creative Director

Matti Pentikäinen

Ääni / Sound

Matti Pentikäinen

Ääni / Sound

Jani Saastamoinen (Bighouse Oy)

Leikkaaja / Editor

Vesa Tiukkanen

Projektijohtaja / Project Manager

Lasse Väänänen

Projektijohtaja / Project Manager

Peter Hortling

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

David Cleveland

Account Director

Teija Laine

Creative Director

Matti Pentikäinen

Ääni / Sound

Matti Pentikäinen

Ääni / Sound

Jani Saastamoinen (Bighouse Oy)

Leikkaaja / Editor

Vesa Tiukkanen

Projektijohtaja / Project Manager

Lasse Väänänen

Projektijohtaja / Project Manager

Peter Hortling

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

David Cleveland