Filttereiden täyteisiä sosiaalisen median palveluita on kritisoitu siitä, että ne vääristävät lasten ja nuorten minäkuvaa. Yhä nuoremmat kärsivät ulkonäköön liittyvistä itsetunto-ongelmista. Demi päätti haastaa aikuiset tekemään lasten ja nuorten itsetuntoa tukevia lupauksia. Kampanjan mainoksissa esiintyy kaksi nuorta, jotka näkevät peilikuvien kautta kasvoillaan paranneltavia kohtia. Peili vääristää heidän kasvoilleen kauneusleikkauksista tutut katkoviivat Kampanjan tavoitteena oli herättää keskustelua lasten ja nuorten kokemista paineista sekä kannustaa kaikkia suomalaisia tekoihin terveemmän itsetunnon puolesta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Executive Creative Director
Copywriter
Planner
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Creative
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Art Director
Valokuvat / Photographs
Jälkituotanto / Post Production
Tuottaja / Producer