Joensuulaisen Kataja Basketin visuaalinen identiteetti uudistettiin 70-vuotisjuhlakaudeksi ilmentämään vahvemmin brändin syvintä ydintä ja joukkueen, seuran sekä koko yhteisön tahtotilaa. Kataja Basketin pyrkimys on lisätä Joensuun kansainvälisyyttä yhteisillä teoilla. Se avaa globaalin lajin avulla ovia suureen maailmaan paitsi pelaajilleen myös joensuulaisille. Urheilu yhdistää ihmisiä ikään, sukupuoleen, uskontoon tai kansalaisuuteen katsomatta. Visuaalisen identiteetin yhtenäistää Move-muotokieli, joka näkyy logojen, kuosien ja kuvakehysten lisäksi persoonallisessa Kataja Move -otsikkokirjaintyypissä. Ilmeen keskiössä on community-tunnus, jonka kautta nostetaan kaikkia niitä tahoja, joiden ansiosta Kataja tuo viihdyttävän pelin lisäksi Joensuuhun avoimuutta ja kansainvälisyyttä.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Art Director
Valokuvat / Photographs
Leikkaaja / Editor
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by