Aamu Säätiö rahoittaa lasten syöpäsairauksiin liittyvää kliinistä tutkimusta tavoitteenaan mahdollistaa maailman paras syöpähoito suomalaisille lapsille. Haasteena oli kasvattaa tietoisuutta lasten syövistä tavalla joka resonoisi läpi koko syyskuun, joka on kansainvälinen lasten syöpien kuukausi eli ns. kultanauhakuukausi. On aika herätä -teeman pohjalta syntyi teos nimeltään Aamuherätys. Se on pieni kullanvärinen herätyskello, joka soi taukoamatta 24/7 koko syyskuun ajan taidemuseo Amos Rexin ikkunassa ja herätti ihmisiä tärkeän asian äärelle. Aamuherätyksen pirinälle ja kampanjan viestille oli mahdollisuus altistua myös sosiaalisessa mediassa. Näin yhteen yksinkertaisen tehokkaaseen ääneen - herätyskellon pirinään - saatiin ladattua sekä symbolinen että aktivoiva ulottuvuus.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Copywriter
Art Director
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvaaja / Cinematographer
Lavastaja / Set Designer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by