Ikkunaostoksilla on käyty niin kauan kuin ihmiskunta on tuntenut kaupan käsitteen, mutta kauppojen näyteikkunat eivät ole kehittyneet suuntaan tai toiseen vuosisatojenkaan kuluessa. TBWAHelsingin retail- ja shoppermarkkinoinnin ratkaisuihin erikoistunut Integer Nordic päätti kuitenkin muuttaa kivijalkakauppojen näyteikkunat, pysyvästi. Tuloksena oli ratkaisu, jonka avulla mikä tahansa lasinen pinta muuntuu digitaaliseksi ja interkatiiviseksi kauppakanavaksi, jossa kuluttajan on mahdollista tehdä ostoksia älypuhelimellaan milloin tahansa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
Designer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Suunnittelutoimisto / Design Agency