Vuonna 2011 Helsingin juhlaviikot halusi innostaa ihmisiä löytämään festivaaleilta jotain aivan uutta. Kynänjälki kuvastaa löytämisen iloa: kaikki tuntuu kulkevan yhtä viivaa pitkin, mutta saman viivan varrelle mahtuu lukuisia maailmoja. Riemukas hahmojoukko kuvasti juhlaviikkojen yleisöä ja kutsui kulttuurin äärelle ilman elitismin häivääkään. Joukosta nostetut yllättävät hahmoparit kertoivat odottamattomista kohtaamisista ja rohkeasta altistumisesta uudelle.
Tilaaja
Kuvittaja / Illustrator
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Art Director
Copywriter
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Repro / Reproduction
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Planner