S-Ryhmä halusi muuttaa kuluttajien käsitystä Prismasta halpoja perusvaatteita myyvänä myymälänä, myymäläksi joka tarjoaa tyylikästä ja nykyaikaista muotia. Näin syntyi idea: vaatemerkki yhteistyössä Antti Tuiskun kanssa. Antin urasta löysimme universaalin totuuden. Great was never normal. Ensimmäiset AT-symbolit ilmestyivät kaduille ja sosiaalisessa mediassa, kunnes Antti pudotti pommin julkaisemalla kampanjavideon somessaan. Sosiaalisena kampanjana Suomen suurimmat vaikuttajat liittyivät sisäpiiriin, jossa Antti esitteli brändin idean. Kutsuimme vaikuttajia ja faneja jakamaan AT-tyylinsä käyttäen #greatwasnevernormal. Järjestimme The Home Runwayn ja pyysimme taas faneja jakamaan oman kävelynsä. Antti kertoi myös faneilleen, että laittaisimme heidät televisioon, jonka teimme videokokoelmina.
Tilaaja
Mainostoimisto
Lead Designer
Strategi / Strategist
Tuottaja / Producer
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Projektijohtaja / Project Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Art Director
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Valokuvat / Photographs
Stylisti / Stylist