Kuvaus: TV- ja verkkokäyttöön tehdyssä spotissa osoitetaan bannerimainonnan suurin ongelma: se ei kiinnosta, vaan häiritsee, koska lähestyy viesteineen väärässä paikassa väärään aikaan. Piilokamerassa seurataan ihmisten reaktioita – käytännössä ignorointia – verkkobannerin tavoin käyttäytyvään mieheen. Tavoitteet: Kertoa että Taloussanomat on erityisen toimiva ympäristö verkkomainonnalle koska mainos voidaan sijoittaa sen viestiä tukevan jutun yhteyteen. Kohderyhmä: Markkinoinnista ja mediavalinnoista päättävät
Tilaaja
Mainostoimisto
Projektinjohto / Project Management
Art Director
Copywriter
Creative Director
Tuottaja / Producer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Web Designer
Tuotantoyhtiö / Production House