Bannerimies
2012 Vuosikirjatyö, VerkkomainosvideoKuvaus: TV- ja verkkokäyttöön tehdyssä spotissa osoitetaan bannerimainonnan suurin ongelma: se ei kiinnosta, vaan häiritsee, koska lähestyy viesteineen väärässä paikassa väärään aikaan. Piilokamerassa seurataan ihmisten reaktioita – käytännössä ignorointia – verkkobannerin tavoin käyttäytyvään mieheen. Tavoitteet: Kertoa että Taloussanomat on erityisen toimiva ympäristö verkkomainonnalle koska mainos voidaan sijoittaa sen viestiä tukevan jutun yhteyteen. Kohderyhmä: Markkinoinnista ja mediavalinnoista päättävät
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Sanoma News Oy / TaloussanomatMainostoimisto
hasan & partnersProjektinjohto / Project Management
Jussi Lindholm, Liisa FrickArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Kari PuumalainenCreative Director
Eka RuolaTuottaja / Producer
Sivi Uitto, Marika Rönkkö, Tero Tamminen, Lena BergendahlGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jarkko TalonpoikaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Aleksi MustonenAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kari Mononen, Sanna Valkeejärvi, Minna Siitari, Petri Korhonen, Kimmo IlmavirtaOhjaaja / Director
Marko AntilaKuvaaja / Cinematographer
Ossi KäkiLeikkaaja / Editor
Mikko SavinainenWeb Designer
Lari NiuraTuotantoyhtiö / Production House
Elokuvatuotantoyhtiö Ölk Oy, BuenaProjektinjohto / Project Management
Jussi Lindholm, Liisa FrickArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Kari PuumalainenCreative Director
Eka RuolaTuottaja / Producer
Sivi Uitto, Marika Rönkkö, Tero Tamminen, Lena BergendahlGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jarkko TalonpoikaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Aleksi MustonenAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kari Mononen, Sanna Valkeejärvi, Minna Siitari, Petri Korhonen, Kimmo IlmavirtaOhjaaja / Director
Marko AntilaKuvaaja / Cinematographer
Ossi KäkiLeikkaaja / Editor
Mikko SavinainenWeb Designer
Lari NiuraTuotantoyhtiö / Production House
Elokuvatuotantoyhtiö Ölk Oy, Buena