Blues
2012 Hopeahuippu, Visuaalinen identiteettiBlues on sininen. Joukkueen uudistettu identiteetti rakentuu oman, vahvan sinisen sävyn ympärille. Sininen on SM-liigassa yhtä kuin Blues. Yksinkertaiset, vahvat taitot korostavat sinisen värin dominanssia kaikkialla missä Blues näkyy. Blues on suuria tunteita. Otsikot ovat suuria, numerot ovat suuria, Bluesin vaakuna on suuri. Vähemmän on enemmän, Blues on selkeitä, ikonisia taittoja. Dokumentaariset action-kuvat tallentavat koko kauden ajan otteluiden tunteita jaettaviksi eri viestintäkanavissa julisteista sosiaaliseen mediaan.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Espoo BluesMainostoimisto
Kokoro & MoiSuunnittelutoimisto / Design Agency
Kokoro & MoiCreative Director
Teemu SuvialaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Timo Ilola, Niklas Ekholm; Jason Nikkinen / Espoo Blues; Toni Halonen (freelance)Projektinjohto / Project Management
Minna Malinen, Anneli PeltokangasValokuvat / Photographs
Taavetti Alin, Carl Bergman, Juho Huttunen, Risto Törrö / DuotoneAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jason NikkinenGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Chris Bell; Anna Saharinen / Kopijyvä OyTuottaja / Producer
Anneli PeltokangasArt Director
Timo IlolaSuunnittelutoimisto / Design Agency
Kokoro & MoiCreative Director
Teemu SuvialaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Timo Ilola, Niklas Ekholm; Jason Nikkinen / Espoo Blues; Toni Halonen (freelance)Projektinjohto / Project Management
Minna Malinen, Anneli PeltokangasValokuvat / Photographs
Taavetti Alin, Carl Bergman, Juho Huttunen, Risto Törrö / DuotoneAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jason NikkinenGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Chris Bell; Anna Saharinen / Kopijyvä OyTuottaja / Producer
Anneli PeltokangasArt Director
Timo Ilola