Arkisto

Blues

2012 Hopeahuippu, Visuaalinen identiteetti

Blues on sininen. Joukkueen uudistettu identiteetti rakentuu oman, vahvan sinisen sävyn ympärille. Sininen on SM-liigassa yhtä kuin Blues. Yksinkertaiset, vahvat taitot korostavat sinisen värin dominanssia kaikkialla missä Blues näkyy. Blues on suuria tunteita. Otsikot ovat suuria, numerot ovat suuria, Bluesin vaakuna on suuri. Vähemmän on enemmän, Blues on selkeitä, ikonisia taittoja. Dokumentaariset action-kuvat tallentavat koko kauden ajan otteluiden tunteita jaettaviksi eri viestintäkanavissa julisteista sosiaaliseen mediaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Espoo Blues

Mainostoimisto

Kokoro & Moi

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Kokoro & Moi

Creative Director

Teemu Suviala

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Timo Ilola, Niklas Ekholm; Jason Nikkinen / Espoo Blues; Toni Halonen (freelance)

Projektinjohto / Project Management

Minna Malinen, Anneli Peltokangas

Valokuvat / Photographs

Taavetti Alin, Carl Bergman, Juho Huttunen, Risto Törrö / Duotone

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Jason Nikkinen

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Chris Bell; Anna Saharinen / Kopijyvä Oy

Tuottaja / Producer

Anneli Peltokangas

Art Director

Timo Ilola

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Kokoro & Moi

Creative Director

Teemu Suviala

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Timo Ilola, Niklas Ekholm; Jason Nikkinen / Espoo Blues; Toni Halonen (freelance)

Projektinjohto / Project Management

Minna Malinen, Anneli Peltokangas

Valokuvat / Photographs

Taavetti Alin, Carl Bergman, Juho Huttunen, Risto Törrö / Duotone

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Jason Nikkinen

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Chris Bell; Anna Saharinen / Kopijyvä Oy

Tuottaja / Producer

Anneli Peltokangas

Art Director

Timo Ilola