Arkisto

Boy pakkausuudistus

2015 Hopeahuippu, Pakkausmuotoilu

Orkla Foods Finland päivitti nelikymppisen Boy-brändinsä uudistamalla suomalaisten suosikkisillien ulkoasut. Toimme sillipurkit tähän päivään ja vahvisimme määriteltyä brändipositiota designin keinoin.

Säilytimme nimen lisäksi makuvariantteja kuvaavat kirkkaat perusvärit helpottaaksemme tuttujen tuotteiden tunnistettavuutta sillihyllyllä. Lisäsimme joukkoon pari koukuttavaa elementtiä; näyttävän logon, jonka o-kirjaimen sisällä ui sympaattinen silli, brändin perustamisvuoden sekä koukun ja siiman tuomaan pisaran merellistä tunnelmaa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Orkla Foods Finland

Mainostoimisto

Kuudes Kerros

Senior Designer

Tony Eräpuro

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Vesa Viljakainen, Kirsi Rauhala

Projektijohtaja / Project Manager

Tomas Rosenqvist, Sonja Söderholm

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Lotten Lundén

Senior Designer

Tony Eräpuro

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Vesa Viljakainen, Kirsi Rauhala

Projektijohtaja / Project Manager

Tomas Rosenqvist, Sonja Söderholm

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Lotten Lundén