Ulkomainonnan erikoispalkinnon jakaa Suomen Ulkomainosliitto. Hypnoottinen VALIO COOKINGQATSI on maailman ensimmäinen kokkailun flow-tilaa kuvaava kokoillan elokuva. 1980-luvun upeasta taide-elokuva Koyaanisqatsista inspiraationsa saanut elokuva tutkii ruokaa uskomattomien lähikuvien kautta, vieden katsojansa lähes transsinomaiseen flow-tilaan. VALIO COOKINGQATSI on myös maailman ensimmäinen, digitaalisissa ulkomainoksissa ensi-iltansa saanut elokuva. Elokuva pyöri täyden tunnin sadassa ulkomainoksessa, antaen kiireisille kaupunkilaisille hetken hengähdyksen. Mainosahdetussa ja stressaavan nopeassa maailmassa VALIO COOKINGQATSI on todellista lohturuokaa sielulle ja ilo silmälle.
Special Award for Outdoor Advertising is awarded by Suomen Ulkomainosliitto. To showcase the beauty of cooking with Valio, we decided to do something different. For a world determined by 3-second attention spans, through-away-culture and ad pollution, we wanted to create the total opposite. VALIO COOKINGQATSI is a 1-hour feature film where the food is the main and only protagonist. No copy. No voiceover. No distractions. Just food. Delicious. Premium. Fresh. So crisp on screen, you can almost taste it. VALIO COOKINGQATSI was also the first film in the world to premiere in 100 advertising billboards simultaneously with its movie theatre premiere. Airing for a full hour, hypnotic VALIO COOKINGQATSI was a true feast for the eye and comfort food for the nervous city souls.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Account Director
Executive Creative Director
Account Manager
Art Director
Copywriter
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Editor
Jälkituotanto / Post Production
Musiikki / Music
Creative Director