Arkisto

Cover Story

2020 Vuosikirjatyö, Identiteetti

Markkinoilla olevat maalit ja niiden ostokokemus eivät vastaa tämän päivän kuluttajan vaatimuksia. Cover Story on syntynyt halusta muuttaa toimialaa ja tarjota kuluttajille parempi, kotimainen vaihtoehto. Cover Storylle seinien sävy on sisustuksen tärkein elementti. Muutosfilosofia perustuu ajatukseen maalaamisesta sisustamisena, ei remontoimisena. Sisustusagenda ja verkkokauppa ostokanavana yhdistyvät vastuullisuuden ytimeen – Cover Storyn identiteetti on minimalistinen, aikaa kestävä ja laadukas. Minimalismi kulkee maalipurkin sisällöstä tarvikkeisiin ja huoliteltuun paketointiin. Minimalistinen brändäyskietoutuu värien ympärille ja ilmentyy vastuullisissa materiaaliessa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Cover Story Paint

Mainostoimisto

Studio Päivi Häikiö

Art Director

Päivi Häikiö

Creative Director

Päivi Häikiö

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Päivi Häikiö

Kuvittaja / Illustrator

Fanni Perälä

Kirjoittaja / Writer

Matilda Kivelä, Ilona Hoikkala

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Päivi Häikiö, Anssi Jokinen, Iina Merikallio

Valokuvat / Photographs

Christian Jakowleff

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anssi Jokinen, Tommi Saarnio

Art Director

Päivi Häikiö

Creative Director

Päivi Häikiö

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Päivi Häikiö

Kuvittaja / Illustrator

Fanni Perälä

Kirjoittaja / Writer

Matilda Kivelä, Ilona Hoikkala

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Päivi Häikiö, Anssi Jokinen, Iina Merikallio

Valokuvat / Photographs

Christian Jakowleff

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anssi Jokinen, Tommi Saarnio