Arkisto

Cupori-identiteetti

2009 Hopeahuippu, Corporate Design

Outokummun kupariputkiyksikön irrottautuminen Outokummusta ja sen uudelleenbrändäys. Yrityskaupan myötä tehtävänä oli antaa liiketoiminnalle ”uusi alku”. Uudistus tehtiin kaikkiin esiintymismuotoihin yritysilmeestä pakkauksiin ja verkkopalveluun. Ilmeessä haluttiin korostaa teknisyyttä, hygieenisyyttä ja puhtautta. Keskeisenä tavoitteena oli saada ammattikäyttäjät näkemään Cupori ja sen tarjooma kansainvälisesti uskottavana.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Cupori Group Oy

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Taivas

Creative director

Sam Wichmann

Copywriter

Micke Silén

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Marko Liukkonen, Vesa Utriainen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Mikko Helme

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Jaana Matilainen, Mari Ollila

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Tuuli Kalliomäki

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Taivas

Creative director

Sam Wichmann

Copywriter

Micke Silén

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Marko Liukkonen, Vesa Utriainen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Mikko Helme

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Jaana Matilainen, Mari Ollila

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Tuuli Kalliomäki