Cupori-identiteetti
2009 Hopeahuippu, Corporate DesignOutokummun kupariputkiyksikön irrottautuminen Outokummusta ja sen uudelleenbrändäys. Yrityskaupan myötä tehtävänä oli antaa liiketoiminnalle â€uusi alkuâ€. Uudistus tehtiin kaikkiin esiintymismuotoihin yritysilmeestä pakkauksiin ja verkkopalveluun. Ilmeessä haluttiin korostaa teknisyyttä, hygieenisyyttä ja puhtautta. Keskeisenä tavoitteena oli saada ammattikäyttäjät näkemään Cupori ja sen tarjooma kansainvälisesti uskottavana.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Cupori Group OySuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasCreative director
Sam WichmannCopywriter
Micke SilénGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Marko Liukkonen, Vesa UtriainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Mikko HelmeTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jaana Matilainen, Mari OllilaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuuli KalliomäkiSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasCreative director
Sam WichmannCopywriter
Micke SilénGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Marko Liukkonen, Vesa UtriainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Mikko HelmeTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jaana Matilainen, Mari OllilaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuuli Kalliomäki