Arkisto

Designmuseo

2014 Hopeahuippu, Visuaalinen identiteetti

Designmuseon uuden visuaalisen ilmeen inspiraationa on suomalaisen muotoilun kultakaudelle ominainen muotokieli ja esineistö. Ilme muotoiltiin värimaailmaltaan ja elementeiltään vahvaksi ja erityisesti typografialtaan tunnistettavaksi. Logo muodostuu perusmuotoja toistavista elementeistä, joita käytetään ilmeessä monin eri tavoin niin graafisina, digitaalisina kuin kolmiulotteisina toteutuksina.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Designmuseo

Mainostoimisto

BOND

Creative Director

Jesper Bange

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Christofer Goertz, Jesper Bange

Tuottaja / Producer

Marina Kelahaara

Designer

Annika Peltoniemi

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Arttu Salovaara

Valokuvat / Photographs

Konsta Leppänen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jukka Savolainen, Piia Lehtinen, Suvi Saloniemi, Päivi Balomenos, Merja Vilhunen

Animaattori / Animator

Christofer Goertz, Juha Javanainen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Lasse Laine / Protosdemos

Creative Director

Jesper Bange

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Christofer Goertz, Jesper Bange

Tuottaja / Producer

Marina Kelahaara

Designer

Annika Peltoniemi

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Arttu Salovaara

Valokuvat / Photographs

Konsta Leppänen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jukka Savolainen, Piia Lehtinen, Suvi Saloniemi, Päivi Balomenos, Merja Vilhunen

Animaattori / Animator

Christofer Goertz, Juha Javanainen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Lasse Laine / Protosdemos