Huonoina aikoina juuri kukaan ei osta mitään uutta. Sen sijaan vaihtaminen kannattaa. Luova strategia oli laatia markkinointiviestintään mahdollisimman voimakas vertauskuva tästä ajatuksesta. Syntyi idea sinisilmäisestä bändistä ja ahneesta managerista, joka vie bändin rahat. Onneksi lopulta yhtye ymmärtää vaihtaa parempaan. Bändin biisi laitetaan oikeaan myyntiin verkkokauppoihin. Sen breikkaamista tuetaan sosiaalisissa medioissa, tiedottamisella ja musiikkivideolla, joka saadaan pyörimään musiikkikanaville. Kappale soi myös radiossa ja bändiä haastatellaan radioon ja lehtiin. Bändi tekee keikkoja ja pääsee esiintymään muun muassa Big Brotheriin.
Tilaaja
Creative director
Web Designer
Projektinjohto / Project Management
Planner
Ohjaaja / Director
Tuotantoyhtiö / Production House
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Art Director
Copywriter
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Valokuvat / Photographs
Tuottaja / Producer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by