Arkisto

Don’t Snap And Drive

2016 Vuosikirjatyö, Kampanjat

Nuoret muodostavat kolmasosan kaikista Suomessa liikenneonnettomuuksiin joutuneista, ja nuorten kuskien riski menehtyä liikenteessä on kolminkertainen verrattuna muuhun väestöön. Kotimaan suurin huoltoasemaverkosto Neste halusi muistuttaa nuoria liikenneturvallisuudesta, ja teki sen tavalla joka ei hevin unohdu: valjastamalla heidän idoliensa Snapchat-tilit ennennäkemättömällä tavalla. Tulokset puhuvat puolestaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Neste

Mainostoimisto

Kurio

Creative Director

Jari Lähdevuori

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Elli Tuominen

Account director

Tommi Opas

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jukka Peltoniemi

Creative Director

Jari Lähdevuori

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Elli Tuominen

Account director

Tommi Opas

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jukka Peltoniemi