Arkisto
Don’t Snap And Drive
2016 Vuosikirjatyö, KampanjatNuoret muodostavat kolmasosan kaikista Suomessa liikenneonnettomuuksiin joutuneista, ja nuorten kuskien riski menehtyä liikenteessä on kolminkertainen verrattuna muuhun väestöön. Kotimaan suurin huoltoasemaverkosto Neste halusi muistuttaa nuoria liikenneturvallisuudesta, ja teki sen tavalla joka ei hevin unohdu: valjastamalla heidän idoliensa Snapchat-tilit ennennäkemättömällä tavalla. Tulokset puhuvat puolestaan.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
NesteMainostoimisto
KurioCreative Director
Jari LähdevuoriStrategiajohtaja / Strategy Manager
Elli TuominenAccount director
Tommi OpasAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jukka PeltoniemiCreative Director
Jari LähdevuoriStrategiajohtaja / Strategy Manager
Elli TuominenAccount director
Tommi OpasAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jukka Peltoniemi