Duudsonit on suomalaisille tuttu sarja. Amerikan-valloituksesta kertova sarja piti lanseerata tavalla, joka kiinnostaisi paitsi faneja (miespainotteisesti 15-35v), myös niitä jotka eivät ole varsinaista kohderyhmää. Kyse on kuitenkin paitsi sarjan läpimurrosta Amerikassa, myös ainutlaatuisesta suomalaisesta ilmiöstä. Olemme aina huolissamme siitä, mitä meistä ajatellaan. Lanseerauksessa hyödynnettiin tätä ajatusta. Onko Amerikka valmis Duudsoneihin ja ovatko suomalaiset valmiit siihen, että Duudsonit edustavat Suomea maailmalla? Klassiseen Amerikka-kuvastoon lisättiin Duudsonien leima. Jussikuviot, Jarpin puuttuva peukalo ja kauhistunut vapaudepatsas jättävät ajatuksen: "Duudsonit kävivät täällä". Realistinen kuvitustyyli paitsi kunnioittaa I Want You -kuvan alkuperäistä ideaa ja julistemaisuutta, mutta tuo myös sarjan markkinointiin uuden tyylin, jota ei Duudsonit-mainonnalta odota.
Tilaaja
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvittaja / Illustrator
Copywriter
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by