Easton Helsinki on lokakuussa 2017 avattu Itä-Helsingin uusi kauppakeskus, jonka koko konsepti ja identiteetti rakennettiin paikallisuuden, yhteisöllisyyden ja ruuan ympärille. Visuaalinen ilme ja tilasuunnittelu ottavat inspiraationsa Itä-Helsingin kiehtovista kontrasteista: idässä betoniviidakko ja metsä elävät vieri vieressä, sulassa sovussa. Lopputuloksena on kokonaisvaltainen brändi, joka jatkuu saumattomasti kaikissa kohtaamispisteissä digitaalisista palveluista aina fyysisiin opasteisiin ja jopa äänimaailmaan asti.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Design Director
Designer
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Tilasuunnittelu / Spatial design
Senior Designer
Copywriter
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektijohtaja / Project Manager
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Valokuvat / Photographs
Ääni / Sound
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by