Arkisto

Eau de Grill

2015 Vuosikirjatyö, Innovatiivisuus ja teknologia

Keväällä 2015, juuri ennen grillikauden alkamista lanseerattiin tälle grillaamista rakastavalle kansalle Eau de Grill -tuoksu. Suunnittelussa haluttiin tuoda esiin se tosiasia, että humoristisesta lähtökohdasta huolimatta, kyseessä oli laadukkaista raaka-aineista tehty Limited Edition tuoksu, jonka suunnitteli Suomen ainoa parfymööri, Max Perttula. Hajuvedet myytiin nopeasti loppuun ja kesällä 2015 savun tuoksu leijaili muuallakin kuin grillikatoksissa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Lidl Grillimaisteri / Lidl Suomi Ky

Mainostoimisto

Folk Finland

Art Director

Kimi Issakainen

Copywriter

Lasse Paasto

Projektijohtaja / Project Manager

Pia Dahlman

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

TImo Hansio, Seppo Niemelä, Christian Saukkola, Lauri Sipponen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Tommi Laiho/ Folk, Miika Hyvärinen / Folk

Tuotantoyhtiö / Production House

Directors Guild

Esiintyjät / Performers

Max Perttula

Art Director

Kimi Issakainen

Copywriter

Lasse Paasto

Projektijohtaja / Project Manager

Pia Dahlman

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

TImo Hansio, Seppo Niemelä, Christian Saukkola, Lauri Sipponen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Tommi Laiho/ Folk, Miika Hyvärinen / Folk

Tuotantoyhtiö / Production House

Directors Guild

Esiintyjät / Performers

Max Perttula