Arkisto

ED PowerFocus -kampanja

2009 Vuosikirjatyö, Muu työ

Päätimme muuttaa sohvaperunat sohvaporkkanoiksi ja haastoimme ihmiset edimäiseen tarkkaavaisuuskisaan. Piilotimme yhden Big Brother -jakson yhteyteen yhdeksän numeroitua arvoitusta. Arvoitusten avulla katsojien tuli selvittää salasanat, joiden avulla he pääsivät kilpailun verkkosaitin yhdeksästä portista maaliin. Töllön tapittajat haastettiin siis ohjelman kanssa samanaikaisesti tapahtuvaan kilpajuoksuun netissä.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Hartwall Oy

Tuotantoyhtiö / Production House

Markus Nieminen, Turo Drakvik, Panu Rekola, Roope Lehtoranta, Jani Saajanaho, Kenneth Levänen, Matias Konttinen, Jonne Sundell, Mikael Kundert, André Bardy / Activeark

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Annika Väisänen / Carat Finland

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Mainostoimisto PHS

Creative director

Markku Haapalehto

Art Director

Marko Salonen, Minna Lavola

Copywriter

Markku Haapalehto

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sini Orkola, Noora Pöyhönen

Projektinjohto / Project Management

Sanna Antola, Eija Hautaniemi

Tuotantoyhtiö / Production House

Markus Nieminen, Turo Drakvik, Panu Rekola, Roope Lehtoranta, Jani Saajanaho, Kenneth Levänen, Matias Konttinen, Jonne Sundell, Mikael Kundert, André Bardy / Activeark

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Annika Väisänen / Carat Finland

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Mainostoimisto PHS

Creative director

Markku Haapalehto

Art Director

Marko Salonen, Minna Lavola

Copywriter

Markku Haapalehto

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sini Orkola, Noora Pöyhönen

Projektinjohto / Project Management

Sanna Antola, Eija Hautaniemi