ED PowerFocus -kampanja
2009 Vuosikirjatyö, Muu työPäätimme muuttaa sohvaperunat sohvaporkkanoiksi ja haastoimme ihmiset edimäiseen tarkkaavaisuuskisaan. Piilotimme yhden Big Brother -jakson yhteyteen yhdeksän numeroitua arvoitusta. Arvoitusten avulla katsojien tuli selvittää salasanat, joiden avulla he pääsivät kilpailun verkkosaitin yhdeksästä portista maaliin. Töllön tapittajat haastettiin siis ohjelman kanssa samanaikaisesti tapahtuvaan kilpajuoksuun netissä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Hartwall OyTuotantoyhtiö / Production House
Markus Nieminen, Turo Drakvik, Panu Rekola, Roope Lehtoranta, Jani Saajanaho, Kenneth Levänen, Matias Konttinen, Jonne Sundell, Mikael Kundert, André Bardy / ActivearkMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Annika Väisänen / Carat FinlandSuunnittelutoimisto / Design Agency
Mainostoimisto PHSCreative director
Markku HaapalehtoArt Director
Marko Salonen, Minna LavolaCopywriter
Markku HaapalehtoTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Sini Orkola, Noora PöyhönenProjektinjohto / Project Management
Sanna Antola, Eija HautaniemiTuotantoyhtiö / Production House
Markus Nieminen, Turo Drakvik, Panu Rekola, Roope Lehtoranta, Jani Saajanaho, Kenneth Levänen, Matias Konttinen, Jonne Sundell, Mikael Kundert, André Bardy / ActivearkMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Annika Väisänen / Carat FinlandSuunnittelutoimisto / Design Agency
Mainostoimisto PHSCreative director
Markku HaapalehtoArt Director
Marko Salonen, Minna LavolaCopywriter
Markku HaapalehtoTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Sini Orkola, Noora PöyhönenProjektinjohto / Project Management
Sanna Antola, Eija Hautaniemi