Vuonna 2010 PS-lakiuudistuksen myötä verovähennysoikeus laajeni eläkevakuutuksista pitkäaikaissäästämiseen ja –sijoittamiseen. Sampo Pankin tavoitteena oli viestiä pitkäaikaissäästämisestä ja uudistuksesta, asiasisällön haasteellisuudesta huolimatta, kiinnostavasti, erottuvasti ja helposti ymmärrettävästi. Haluttiin aktivoida ihmisiä kiinnostumaan omasta tulevaisuudestaan ja uudistuksen suomista mahdollisuuksista. Eläkepäivistä voisi jokainen rakentaa omat Kissanpäivät, kunhan vain ryhtyisi tuumasta toimeen eli säästämään itselleen. Kontaktointi eri kanavissa keskittyi nostamaan Sampo Pankki harkintajoukon ykköseksi erilaisella ja selkeällä otteella. Ratkaisuilla ohjattiin eläke- ja pitkäaikaissäästämisestä tietoa etsivät viestien ääreen, herätettiin keskustelua ja aktivoitiin ottamaan selvää asioista ja kiinnostumaan omasta eläkeajastaan.
Tilaaja
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Valokuvat / Photographs
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Leikkaaja / Editor
Jälkituotanto / Post Production
Ääni / Sound
Musiikki / Music
Web Designer
Mediatoimisto / Media Agency
Repro / Reproduction
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative