Kuinka alkuperäisestä emoyhtiöstä irrotettu liiketoiminta saadaan välittömästi kommunikoimaan yrityksen missio? Enerimin liiketoimintaongelma oli klassinen brändihaaste. Työ alkoi kattavalla brändiytimen määritelyllä. Enerimin toiminnan ydin kiiteytyi sloganiin "Powering the Change". Ydinviestin tarkoitus oli kertoa niin markkinoille kuin henkilöstölle uudesta toimijasta, jonka tehtävä luoda uutta liiketoimintaa kestävien energiaratkaisujen ympärille. Brändiä rakennettiin tekemällä laaja visuaalinen identiteetti ja sen hyödyntämistä mahdollistavat työkalut (brand book ja design system). Osana projektia toteutettiin kaunis ja tehokkaasti toimiva verkkoksivu, jossa brändi kaikkiine visuaalisine elementteineen herää eloon.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Designer
UI Designer
Projektijohtaja / Project Manager
Designer
Developer
Palvelumuotoilija / Service Designer
Strategi / Strategist