Espoon Teatterin uudistettu brändi ei pelkästään uudelleenmäärittele Espoon teatteria, vaan näyttää myös suuntaa kaikille muille suomalaisille teatterilaitoksille. Rohkea, uniikki ja erilainen kuin mikään muu genressään. Uuden ilmeen ytimessä on räätälöidyllä suunnittelutyökalulla versioitava logo. Suunnittelutyökalu mahdollistaa äärettömän määrän versioita erilaisine vivahteineen ja tunnelmineen – ja tekee brändistä performanssin jo itsessään.
Espoo Theatre’s renewed brand identity completely reinvents not just how Espoo theatre looks and feels like, but forges a new path for all other Finnish theatre institutions as well. Bold, expressive and unlike anything else. At the core of it is the new logo, built dynamically with a custom design tool. The bespoke logo composer enables infinite amounts of versions, nuances, moods and expressions. The huge emotional scale compared to the “comedy and tragedy mask” -approach of other theatre company brands makes the brand a performance in itself.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Design Director
Lead Designer
Tuottaja / Producer
Creative Strategist
Designer
Account Director
Motion Designer
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Valokuvat / Photographs
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by