Arkisto

& Espoon Teatteri tunnus

2023 Kultahuippu, Muotoilu

At the core of Espoo Theatre’s new brand is the new logo, built dynamically with a custom design tool. The bespoke logo composer enables infinite amounts of versions, nuances, moods and expressions. The huge emotional scale compared to the “comedy and tragedy mask” -approach of most other theatre identities makes the brand a performance in itself.

Espoon Teatterin uuden ilmeen ytimessä on räätälöidyllä suunnittelutyökalulla versioitava tunnus. Suunnittelutyökalu mahdollistaa äärettömän määrän versioita tunnuksesta erilaisine vivahteineen ja tunnelmineen – tunnus on performanssi jo itsessään.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

& Espoon Teatteri

Mainostoimisto

Great Apes, Mikael Kivelä

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Karoliina Kiviluoto, Karoliina Virkkunen, Satu Ylirisku, Erik Söderblom

Design Director

Mikael Kivelä

Lead Designer

Constantin Freche

Tuottaja / Producer

Niko Sipilä

Designer

Constantin Freche, Mikko Saario, Lukasz Geratowski, Niko Sipilä

Account Director

Juuso Pihamaa

Motion Designer

Lukasz Geratowski, Mikko Saario, Constantin Freche

Digitaalinen toteutus / Digital Production

Mikko Saario

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Teemu Junkkaala, Anh Ngo

Valokuvat / Photographs

Darina Rodionova

Creative Strategist

Anna Moilanen