Arkisto
Evita-lehden logo
2009 Vuosikirjatyö, Tunnus, logo, liikemerkkiLogon muotokielen tuli tukea ja ohjata Evita-nimen eri tulkintoja ottaen huomioon lehden kohderyhmän ja aikakauslehtigenren konventiot. Evitan tuli ensisijaisesti personoitua naistenlehdeksi, ei terveyslehdeksi. Logossa on nimikirjoitusmaisia kaikuja, jotka korostavat logon erisnimimäisyyttä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Bonnier Publications OySuunnittelutoimisto / Design Agency
BOTHCreative director
Tuomas Jääskeläinen /BonnierArt Director
Teemu OllikainenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuomas JääskeläinenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Marjaana Toiminen, Kristiina Tuormaa / BonnierSuunnittelutoimisto / Design Agency
BOTHCreative director
Tuomas Jääskeläinen /BonnierArt Director
Teemu OllikainenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuomas JääskeläinenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Marjaana Toiminen, Kristiina Tuormaa / Bonnier