Arkisto

Evita-lehden logo

2009 Vuosikirjatyö, Tunnus, logo, liikemerkki

Logon muotokielen tuli tukea ja ohjata Evita-nimen eri tulkintoja ottaen huomioon lehden kohderyhmän ja aikakauslehtigenren konventiot. Evitan tuli ensisijaisesti personoitua naistenlehdeksi, ei terveyslehdeksi. Logossa on nimikirjoitusmaisia kaikuja, jotka korostavat logon erisnimimäisyyttä.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Bonnier Publications Oy

Suunnittelutoimisto / Design Agency

BOTH

Creative director

Tuomas Jääskeläinen /Bonnier

Art Director

Teemu Ollikainen

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Tuomas Jääskeläinen

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Marjaana Toiminen, Kristiina Tuormaa / Bonnier

Suunnittelutoimisto / Design Agency

BOTH

Creative director

Tuomas Jääskeläinen /Bonnier

Art Director

Teemu Ollikainen

Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative

Tuomas Jääskeläinen

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Marjaana Toiminen, Kristiina Tuormaa / Bonnier