Yhdistimme kaksi tuttua, helppoa asiaa: tarjouskupongit ja kännykän kameran. Syntyi digitaalinen retrosovellus, kännykkäkuponki. Asiakkaana F8-ravintola Stockmannin 8. kerroksessa, kohderyhmänä kaikki helsinkiläiset, eivät vain viritellyn älyluurin omistajat. Toimintaohje oli selkeä: ota kuva etukupongista, näytä kassalla ja olet oikeutettu tarjoukseen ilman, että sinun tarvitsee ladata puhelimellesi ainuttakaan applikaatiota. Interaktiota yksinkertaisimmillaan, ja ehkä myös toimivimmillaan: esim. sunnuntaibrunssin myynti kasvoi mobiilikuponkien myötä 30 %.
Tilaaja
Mainostoimisto
Copywriter
Art Director
Projektinjohto / Project Management
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tuottaja / Producer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Mediatoimisto / Media Agency