Arkisto

F8-kännykkäkuponki

2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintä

Yhdistimme kaksi tuttua, helppoa asiaa: tarjouskupongit ja kännykän kameran. Syntyi digitaalinen retrosovellus, kännykkäkuponki. Asiakkaana F8-ravintola Stockmannin 8. kerroksessa, kohderyhmänä kaikki helsinkiläiset, eivät vain viritellyn älyluurin omistajat. Toimintaohje oli selkeä: ota kuva etukupongista, näytä kassalla ja olet oikeutettu tarjoukseen ilman, että sinun tarvitsee ladata puhelimellesi ainuttakaan applikaatiota. Interaktiota yksinkertaisimmillaan, ja ehkä myös toimivimmillaan: esim. sunnuntaibrunssin myynti kasvoi mobiilikuponkien myötä 30 %.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Fazer Ravintolat Oy

Mainostoimisto

Dynamo

Copywriter

Pasi Janhunen

Art Director

Ilkka Kärkkäinen

Projektinjohto / Project Management

Tuula Saari

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Sini Gummerus

Tuottaja / Producer

Seija Matikainen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sauli Korvenoja, Veera Herranen

Mediatoimisto / Media Agency

Dagmar

Copywriter

Pasi Janhunen

Art Director

Ilkka Kärkkäinen

Projektinjohto / Project Management

Tuula Saari

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Sini Gummerus

Tuottaja / Producer

Seija Matikainen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sauli Korvenoja, Veera Herranen

Mediatoimisto / Media Agency

Dagmar