Finnairin brändi on yksi Suomen ikonisimmista. Valitettavasti sen brändi-identiteetti oli jäänyt ajasta, eikä vastannut enää nykypäivän tarpeita. Uudistuneen identiteetin keskiössä on brändin ytimestä kumpuava sininen viiva, joka elää ja muokkaantuu kaikkiin tarpeisiin. Viiva kulkee johdonmukaisesti läpi kaikkien ilmeen elementtien typografiasta kuvituksiin ja fontista kompositioon.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Designer
Executive Creative Director
Account Director
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Art Director
Animaattori / Animator
Web Designer
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Creative Director
Lead Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Copywriter
Account Manager
Projektijohtaja / Project Manager
Leikkaaja / Editor
Senior Creative
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Kuvittaja / Illustrator
Designer
Ääni / Sound
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative