Lentokoneen taustahumina vaikuttaa ruoan makukokemukseen vähentämällä suolaisen ja makean makuja ja korostamalla hapanta ja umamia. Finnairin Hear the Taste -konsepti tasapainottaa lentokoneen makukokemusta tieteellisillä äänimaisemilla. Kun Hear the Taste lanseerattiin Ruotsiin, halusimme ajatella isosti ja tuoda äänimaisemiin jotain ikonista ruotsalaisuutta. Roxette kiinnostui konseptista ja lähti mukaan luomaan äänimaisemia Finnairin ruoka-annoksiin. Konsepti lanseerattiin Tukholmassa marraskuussa 2018 tapahtumassa, johon oli kutsuttu mukaan lehdistö sekä influencereita.
Tilaaja
Mainostoimisto
Copywriter
Art Director
Projektijohtaja / Project Manager
Account Manager
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jälkituotanto / Post Production
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Kuvaaja / Cinematographer
Ääni / Sound
Valokuvat / Photographs
Mediatoimisto / Media Agency
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative