Arkisto

Flow Festival

2011 Kultahuippu, Tapahtumailme

Flow Festivalin kävijämäärä oli 2011 kolmen päivän aikana yli 46 000. Visuaalisen ilmeen lähtökohtana oli festivaalin kävijät urbaanin heimon metaforana. Rituaalia visualisoi mantran tavoin käytetty tekstin toisto, Flow'ta varten tehty kirjaintyyppi sekä amulettimaiset kuvitukset. Ilmeuudistuksen myötä haluttiin nostaa Flow'n kansainvälistä tunnettuutta.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Flow Festival

Art Director

Antti Uotila, Inka Järvinen, Matti Kunttu, Jaakko Pietiläinen, Jonatan Eriksson, Johannes Ekholm

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Tsto

Art Director

Antti Uotila, Inka Järvinen, Matti Kunttu, Jaakko Pietiläinen, Jonatan Eriksson, Johannes Ekholm

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Tsto