Food & Beyond
2019 Vuosikirjatyö, IdentiteettiRuoka liittyy maailmaa muokkaaviin trendeihin esimerkiksi ilmastonmuutoksen ja kasvavien kuluttajaodotuksien kautta. Loimme VTT:n kanssa uuden online-alustan ja brändin ruoan tulevaisuuden ympärille rakentuvalle ekosysteemille, joka kattaa innovatiiviset tuotteet, teknologiat, prosessit ja palvelut ruoantuotannon ympärillä.
Tutkimme ruoan tulevaisuutta alan uudistajien kanssa varmistuaksemme, että kaikki tekemämme työ vastasi niiden ihmisten tarpeita, joita VTT haluaa palvella. Teimme kenttätyötä, käyttäjähaastatteluita ja yhteiskehittämistä ymmärtääksemme aiheen mahdollisimman kattavasti.
Lopputulos on uudistajien verkosto: online-alusta luomaan yhteyksiä ja tarjoamaan neuvoa ja ideoita. Halusimme, että brändikokemus ja -identiteetti vastaavat uudistajien kunnianhimoa.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
VTTMainostoimisto
FjordDesign Director
Stéphanie Del ReyArt Director
Ville KovanenSenior Creative
Konstantin BergerGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Sunwha ParkAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mirva Lampinen, Tatu VienamoDesign Director
Stéphanie Del ReyArt Director
Ville KovanenSenior Creative
Konstantin BergerGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Sunwha ParkAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mirva Lampinen, Tatu Vienamo