Arkisto

Food & Beyond

2019 Vuosikirjatyö, Identiteetti

Ruoka liittyy maailmaa muokkaaviin trendeihin esimerkiksi ilmastonmuutoksen ja kasvavien kuluttajaodotuksien kautta. Loimme VTT:n kanssa uuden online-alustan ja brändin ruoan tulevaisuuden ympärille rakentuvalle ekosysteemille, joka kattaa innovatiiviset tuotteet, teknologiat, prosessit ja palvelut ruoantuotannon ympärillä.

Tutkimme ruoan tulevaisuutta alan uudistajien kanssa varmistuaksemme, että kaikki tekemämme työ vastasi niiden ihmisten tarpeita, joita VTT haluaa palvella. Teimme kenttätyötä, käyttäjähaastatteluita ja yhteiskehittämistä ymmärtääksemme aiheen mahdollisimman kattavasti.

Lopputulos on uudistajien verkosto: online-alusta luomaan yhteyksiä ja tarjoamaan neuvoa ja ideoita. Halusimme, että brändikokemus ja -identiteetti vastaavat uudistajien kunnianhimoa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

VTT

Mainostoimisto

Fjord

Design Director

Stéphanie Del Rey

Art Director

Ville Kovanen

Senior Creative

Konstantin Berger

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Sunwha Park

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Mirva Lampinen, Tatu Vienamo

Design Director

Stéphanie Del Rey

Art Director

Ville Kovanen

Senior Creative

Konstantin Berger

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Sunwha Park

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Mirva Lampinen, Tatu Vienamo