Frozn esittää – Henkisesti heikoilla jäillä
2009 Hopeahuippu, KampanjaFrozn on Leafin purkka, joka lanseerattiin keväällä 2008 konseptilla â€uusi, aidosti raikas purkkaâ€. Edelleen vuonna 2009 Froznin tavoitteena on kannustaa 15−25-vuotiaita rohkeaan aitouteen − â€henkisesti heikoille jäilleâ€. Tällä kertaa Frozn antoi videokamerat kohderyhmänsä käsiin. Artun, Kaisan, Juuson, Esan ja Tuukan tehtävänä oli dokumentoida omia â€rohkeasti aitoja ponnistelujaan†huhtikuusta elokuuhun 2009. Joka viikko julkaistiin neljä uutta jaksoa frozn.fi:ssä. Lisäksi materiaalia näytettiin Subin mainoskatkoilla ja Aitona-ohjelmassa. Frozn toi kampanjassaan myös esiin Suomen huippumalli haussa –kokelaiden rohkeasti aidot tunteet: Froznin jaksossa kisan myöhemmin voittanut Nanna kertoi lesboudestaan.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Leaf Suomi OyProjektinjohto / Project Management
Timo Julkunen, Nonna NokkosmäkiArt Director
Henrik LehtikangasCopywriter
Timo SilvennoinenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Anna MoilanenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Calle MosanderTekninen suunnittelu / Technical Designer
Harri Kilpiö, Toni Viemerö, Niklas LindgrenTuotantoyhtiö / Production House
7th Heaven ProductionsTuottaja / Producer
Mirsa KaartinenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Maija PaakkanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasLeikkaaja / Editor
Lasse Savolainen, Santeri EnstedtMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Ivo Corda / Corda Pubblicità OyProjektinjohto / Project Management
Timo Julkunen, Nonna NokkosmäkiArt Director
Henrik LehtikangasCopywriter
Timo SilvennoinenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Anna MoilanenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Calle MosanderTekninen suunnittelu / Technical Designer
Harri Kilpiö, Toni Viemerö, Niklas LindgrenTuotantoyhtiö / Production House
7th Heaven ProductionsTuottaja / Producer
Mirsa KaartinenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Maija PaakkanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasLeikkaaja / Editor
Lasse Savolainen, Santeri EnstedtMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Ivo Corda / Corda Pubblicità Oy