Frozn on Leafin purkka, joka lanseerattiin keväällä 2008 konseptilla â€uusi, aidosti raikas purkkaâ€. Edelleen vuonna 2009 Froznin tavoitteena on kannustaa 15−25-vuotiaita rohkeaan aitouteen − â€henkisesti heikoille jäilleâ€. Tällä kertaa Frozn antoi videokamerat kohderyhmänsä käsiin. Artun, Kaisan, Juuson, Esan ja Tuukan tehtävänä oli dokumentoida omia â€rohkeasti aitoja ponnistelujaan†huhtikuusta elokuuhun 2009. Joka viikko julkaistiin neljä uutta jaksoa frozn.fi:ssä. Lisäksi materiaalia näytettiin Subin mainoskatkoilla ja Aitona-ohjelmassa. Frozn toi kampanjassaan myös esiin Suomen huippumalli haussa –kokelaiden rohkeasti aidot tunteet: Froznin jaksossa kisan myöhemmin voittanut Nanna kertoi lesboudestaan.
Tilaaja
Projektinjohto / Project Management
Art Director
Copywriter
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Leikkaaja / Editor
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by