GIRLS CAN – INTRODUCING SOCIAL FUNDRAISING Perinteinen varainkeruu ei toimi. Viesti on tärkeä ja avun tarve suurempi kuin koskaan, silti varojen saaminen on vaikeaa. Halusimme tehdä hyväntekeväisyydestä digitaalista ja sosiaalista, sekä tavoittaa ihmisiä, jotka normaalisti eivät kohtaa Planin keräyksiä. Kehitimme Girls Canin, varainkeruualustan, jossa keräysviesti kulkee ystävältä ystävälle, ei vieraalta vieraalle. Kampanja on käynnissä vuoden 2015 loppuun asti.
Tilaaja
Mainostoimisto
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Tuottaja / Producer
Projektinjohto / Project Management
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Mediatoimisto / Media Agency
Art Director
Creative Director
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by