Girls Can – Introducing Social Fundraising
2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintäGIRLS CAN – INTRODUCING SOCIAL FUNDRAISING Perinteinen varainkeruu ei toimi. Viesti on tärkeä ja avun tarve suurempi kuin koskaan, silti varojen saaminen on vaikeaa. Halusimme tehdä hyväntekeväisyydestä digitaalista ja sosiaalista, sekä tavoittaa ihmisiä, jotka normaalisti eivät kohtaa Planin keräyksiä. Kehitimme Girls Canin, varainkeruualustan, jossa keräysviesti kulkee ystävältä ystävälle, ei vieraalta vieraalle. Kampanja on käynnissä vuoden 2015 loppuun asti.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Plan Suomi SäätiöMainostoimisto
hasan & partnersStrategiajohtaja / Strategy Manager
Tobias WackerTuottaja / Producer
Tämer MohsenProjektinjohto / Project Management
Annika Mustalahti, Mia SirkiäGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Juha LiedeAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Markkinointijohtaja Kirsi Mettälä, kampanjakoordinaattori Iida Maria AaltoTuotantoyhtiö / Production House
YoursMediatoimisto / Media Agency
DagmarArt Director
Ossi HonkanenCreative Director
Eka RuolaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Minna Lairi, Aleksi Mustonen, Mick Scheinin, Ilona Ahokainen, Elli Tervo, Anu NiemonenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Tobias WackerTuottaja / Producer
Tämer MohsenProjektinjohto / Project Management
Annika Mustalahti, Mia SirkiäGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Juha LiedeAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Markkinointijohtaja Kirsi Mettälä, kampanjakoordinaattori Iida Maria AaltoTuotantoyhtiö / Production House
YoursMediatoimisto / Media Agency
DagmarArt Director
Ossi HonkanenCreative Director
Eka RuolaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Minna Lairi, Aleksi Mustonen, Mick Scheinin, Ilona Ahokainen, Elli Tervo, Anu Niemonen