Arkisto

Girls Can – Introducing Social Fundraising

2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintä

GIRLS CAN – INTRODUCING SOCIAL FUNDRAISING Perinteinen varainkeruu ei toimi. Viesti on tärkeä ja avun tarve suurempi kuin koskaan, silti varojen saaminen on vaikeaa. Halusimme tehdä hyväntekeväisyydestä digitaalista ja sosiaalista, sekä tavoittaa ihmisiä, jotka normaalisti eivät kohtaa Planin keräyksiä. Kehitimme Girls Canin, varainkeruualustan, jossa keräysviesti kulkee ystävältä ystävälle, ei vieraalta vieraalle. Kampanja on käynnissä vuoden 2015 loppuun asti.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Plan Suomi Säätiö

Mainostoimisto

hasan & partners

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Tobias Wacker

Tuottaja / Producer

Tämer Mohsen

Projektinjohto / Project Management

Annika Mustalahti, Mia Sirkiä

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Juha Liede

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Markkinointijohtaja Kirsi Mettälä, kampanjakoordinaattori Iida Maria Aalto

Tuotantoyhtiö / Production House

Yours

Mediatoimisto / Media Agency

Dagmar

Art Director

Ossi Honkanen

Creative Director

Eka Ruola

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Minna Lairi, Aleksi Mustonen, Mick Scheinin, Ilona Ahokainen, Elli Tervo, Anu Niemonen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Tobias Wacker

Tuottaja / Producer

Tämer Mohsen

Projektinjohto / Project Management

Annika Mustalahti, Mia Sirkiä

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Juha Liede

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Markkinointijohtaja Kirsi Mettälä, kampanjakoordinaattori Iida Maria Aalto

Tuotantoyhtiö / Production House

Yours

Mediatoimisto / Media Agency

Dagmar

Art Director

Ossi Honkanen

Creative Director

Eka Ruola

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Minna Lairi, Aleksi Mustonen, Mick Scheinin, Ilona Ahokainen, Elli Tervo, Anu Niemonen