GoExpo 2015 / Anna kasvosi
2015 Vuosikirjatyö, Innovatiivisuus ja teknologiaMitä jos digitaalinen mainonta voitaisiin kohdentaa ihmisten facebook-kavereille? GoExpon kampanja houkutteli ihmiset tekemään oman bannerin ja jakamaan sen facebookissa. Banneria klikanneet kaverit ohjattiin minisaitille, jossa heidät tägättiin. Tämän jälkeen klikanneille voitiin näyttää itse tehtyjä bannereita myös muissa medioissa. Näin kampanja voitiin kohdentaa henkilökohtaisen suosittelun perusteella ihmisen parhaille kavereille. Ensimmäistä kertaa maailmassa.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
MessukeskusMainostoimisto
Rocky AdvertisingCopywriter
Heikki KärkkäinenArt Director
Aslak BredenbergPlanner
Teemu EskolaProjektijohtaja / Project Manager
Mikael WahlroosTuottaja / Producer
Jaana ToivanenDeveloper
Johannes Kupiainen / Lapdoog OyProjektijohtaja / Project Manager
Kimmo Narkilahti / Lapdoog OyTekninen suunnittelija / Technical Designer
Jouni Haavisto / Lapdoog OyAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Annika SuomiCopywriter
Heikki KärkkäinenArt Director
Aslak BredenbergPlanner
Teemu EskolaProjektijohtaja / Project Manager
Mikael WahlroosTuottaja / Producer
Jaana ToivanenDeveloper
Johannes Kupiainen / Lapdoog OyProjektijohtaja / Project Manager
Kimmo Narkilahti / Lapdoog OyTekninen suunnittelija / Technical Designer
Jouni Haavisto / Lapdoog OyAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Annika Suomi